DiriQu.....

Dalam blog ni smue nye pasai hasil air tgn ku men"snap" n meng"edit" foto..Kalau2 lah berminat nak menjadi model kepada "bby C" saya...e-mail ye... syaqalone@yahoo.com....Kalau da singgah 2...ringan2 kan laa tangan anda tok comment foto ni...sebagai 1 peningkatan tok saya pertingkat kan skill yg adew yee...

FRIM ---> Pasar Malam Jln TAR

30 JULY 2011...sangt laa bnyk aktiviti nyee...pagi2 laa da bgn kuar uma nak p cycling kata nye..tp maaf FLIGHT kami TERGENDALA..ehehhe...nywa sngt best berbasikal d FRIM...x sudah penat saya ni..kn laa plk culik dgn iza n eyna ke Pasar Malam Jln TAR..ehehe...yaa ampuun..umat manusia ramai nye...sngt2 ramai..x larat rasa nye...sungguuh laa hai.... ;) sogo y x penah full...kali nni sngt full sebab member cad day...kahakha...."tangga elektrik" nie sampai x bule menampung ramai nye umat manusia ;)

nyway..teng uolz make me day fun ;)

Aksi si pengayuh basikal pabila lapar ;')

Teng uolz...bagi aku rasai nikmat berbasikal MAHAL ni..ehehhe....best2 ;)
dalam kepadatan Pasar Malam ni..terselit si kecil ;)

mencari2..menoleh2.... ;)

"mummy..i want that....."

Aksi si pelajar ;)

Plizz....cari kan ibu saya ;)



No comments:

Post a Comment