DiriQu.....

Dalam blog ni smue nye pasai hasil air tgn ku men"snap" n meng"edit" foto..Kalau2 lah berminat nak menjadi model kepada "bby C" saya...e-mail ye... syaqalone@yahoo.com....Kalau da singgah 2...ringan2 kan laa tangan anda tok comment foto ni...sebagai 1 peningkatan tok saya pertingkat kan skill yg adew yee...

Muzium Negara ~ KLCC

Jalan2 d petang hari...Sngt seronok..ye laa kan..da bekurun aku tggl kan Muzium Negara akhir nhe dewasa ni baru aku p blk...ehehhe..best2...mcm budak2 laa kan aku ni..da lm sngt x p sane..eehehe...so ni foto2 y sedap mata aku nak edit laaa....Akhir jejalan kat sini ingt nak p Tasik Perdana..nak guling2 atas rumput sambil snap foto kata nye...tp...hampeh.."Kotak letak kereta"  smue nye penoh..ehehhe...berpusing2 laa juga kami tok cari idea mn mau pg..ehehhe..last...paek "car" kat dang wangi station nak putra tros ke KLCC...ehehhe...sampai2 sane mn lagi tmpt tujuan kami?? TAMAN laa kan..y bnyk bnd bule snap....eheheh....mcm2 aksi manusia adew kat sane...adew "artis jadi"..ehhehe....best2..eh!!!! maghrib da..masuk2..mak x kasi dok luar...ehehhe....afta 2 kami p mkn laa..badan aku da lemah sngt2 nak makan...tempat kami makan "KG.BARU"...nasi lemak...yeh!!!! idea shira...ehehhe...kenyang n bersemangat blek daa.ehehhe...nyway tengs to shira n chucky....

Permandangan dari depan Muzium...Berkibar laa bendera kita ;)

Menarik betoi awan n langit petang 2...sngt teruja ;)

Bunga raya...Bunga kebanggan kita ;)

indah jugak permandangan dari KLCC

No comments:

Post a Comment